torsdag, februari 08, 2007

"Americans for truth"

Den mest fascinerande antigaysajten just nu är Americans for Truth. Dess president Peter LeBarbera, som är en klassiker i antigaysammanhang, samlar nyheter, bloggcitat, rapporter och egna skriverier under rubriker som
The Agenda
GLBTQ targeting youth and schools
Freedom under fire
Homosexual hate
Public sex in your neighbourhood?

Homosexual quotes...

Vetenskaplig och neutral information om homosexualitet arkiveras under promoting homosexuality. Besök sajten och försök förstå en homosexparanoikers tänkesätt och motiv.


Förresten, när jag för första gången såg en bild av den homoskandaliserade före detta kyrkoledaren Ted Haggard, tänkte jag "Men herre Guuud - det syns ju på femtio meters avstånd... Fungerar inte den amerikanska gaydaren?" När jag ser bilden av Peter LeBarbera tänker jag exakt samma sak. The lady doth protest too much, methinks...

Etiketter:

5 Comments:

Anonymous Zem said...

Det är hårfin skillnad mellan "The Kristet Utseende" (och då menar jag inte punkbandet) och fjollighet... :)

Fast alla kristna män är ju kristi brudar, så...

torsdag, februari 08, 2007 4:19:00 em  
Blogger Christoffer Smitz said...

Jag fick höra en gång att jag blivit "spottad" av ett gäng tjejer i samma ögonblick som jag tog klivet genom dörren på en pub i Sundsvall. Vissa kanske har den förmågan. Själv har jag en bedrövlig radar.

torsdag, februari 08, 2007 4:46:00 em  
Blogger Christian BK Aasvestad said...

Bara efternamnet! LeBarbera!!

Låter som en dragqueens artistnamn!

torsdag, februari 08, 2007 6:57:00 em  
Anonymous Anonym said...

Leendet och blicken är på väg åt var sitt håll...

Osäkerhet kallas sånt, om man är snäll. Sociopat annars.

G K-S

(tänker inte mecka med fler koder)

fredag, februari 09, 2007 11:46:00 em  
Anonymous Bjorn said...

Det lär nog inte dröja innan avslöjanden om MR LeBarberas förehavanden med manliga prostituerade kommer fram till ytan. Som med Tedd Haggard.

Igen, hyckleri och lögner är de främsta kännetecknet hos bokstavs kristna.

Oftast drivs dessa homofober av ett hat mot andra homosexuella på grund av deras egen ovilja att bejaka sin egen homosexualitet.

Det bevisas om och om igen att de största homofoberna oftast är stackars små ynkryggar som inte orkar/vill bejaka sin egen homosexualitet och därför istället startar krig mot jordens alla homosexuella.

PATETISKT.

lördag, februari 10, 2007 12:37:00 em  

Skicka en kommentar

Links to this post:

Skapa en länk

<< Home