onsdag, september 19, 2007

Pension nu!

Pension, ambassadör i Brasilien, chef för TV-arkivet, programledare för nya dokusåpan - vad som helst, men inte reporter. Elisabeth Höglund är inte klok. Ja, jag vet att jag är sent ute, men jag kan inte låta bli...

Kolla på presskonferensen där nya handelsministern Ewa Björling presenteras, cirka 5.50 minuter in i programmet. Notera den tillbakalutade självgodheten när den bottenlöst korkade frågan ställs:

- Är det bra att ett statsråd kör omkring i en lila Porsche?

Det är helt enastående. Dyslesbisk skrev bra om saken i inlägget Förargelseväckande fordonsinnehav.

1 Comments:

Anonymous jonas said...

Botten är nådd, ta mig fan! Nu är det färdigt. Dra i nödbromsen, jag vill kliva av. De följande frågorna om bilar är från en oidentifierad farbror är helt i klass med Höglunds idioti. Varför sa ingen: Elisabeth! Vi är många som står bakom dig, och vi ser ingenting!

torsdag, september 20, 2007 5:45:00 em  

Skicka en kommentar

Links to this post:

Skapa en länk

<< Home