söndag, juli 08, 2007

Nazister tar initiativ till integrationsprojekt mot homosexualitet

I helt öppen diskussion på det nazistiska communityt Nordisk.nu laddas det upp för en riktig charmoffensiv i samband med årets Pridefestival. På bara några veckor har idéer kring demonstrationer, slogans och klistermärken formulerats, och en hemsida har börjat ta form - Bevara Familjen.

Det är inspirerande att se all denna kreativitet och skaparglädje. Deltagarna uppmuntrar och stöder varandra i arbetet. Förslag till bilder och slogans ramlar in ("Ge fan I min anus", "Pedofili? Nej!" etc), artiklar från nazistiska och kristna webplatser tas upp som inspiration, och strategier diskuteras. Ett bra exempel på den goda och öppna stämning som råder i diskussionen är avsnittet som diskuterar den föreslagna sloganen "Djur och bögar gör det bakifrån, vad är du?". En påpasslig skribent påpekar att man inte nödvändigtvis behöver ta den i baken för att köra bakifrån, så att säga... (Inlägg 109 och framåt.) Denna fullständigt monomana analfixering som är så vanlig i antigaysammanhang genomsyrar även diskussionen i stort.

Man är väldigt noga med att aktionen inte ska vara nazistisk på ytan. Inga skins eller uniformer, utan det är den polerade stilen som gäller. Det är tydligt att detta är ganska svårt att upprätthålla. Ständiga referenser till våld dyker upp i diskussionen och på hemsidan ligger just nu flera sadistiska filmer där "Sodomiter åker på stryk" i samband med pridemanifestationer runt om i världen. Självfallet kommer filmerna att tas bort för att de strider mot den antagna "snälla" och "seriösa" linjen, så jag passar på att länka till dem här för den som är intresserad:

Belgrad - Ingen pride parad 2001
Moskva - Sodomiter åker på stryk
Moskva - Inga sodomiter här. Åk tillbaks till Europa (Homo turister åker på stryk).

I dagsläget länkar sajten även till den nazistiska nättidningen info14 (aja baja, det skulle ju inte vara någon öppen nazism kom vi ju överens om), pedofilavsnittet från Ron Lindens Åke Green-sida, och en antipridetext från den den konservativa katolska nättidskriften Adoremus. Dock tycks man ha missat Ruben Agnarssons välformulerade och pålästa artiklar i ämnet. (Självfallet har varken Ron Linden, Åke Green eller Adoremus något övrigt med sajten att göra. Inte Agnarsson heller om de nu skulle få upp ögonen för hans texter.)

I diskussionen talas det om att försöka locka homoskeptiska muslimer och kristna, samt andra antihomosexuella till aktionen. (Dock nämns av någon anledning inte judar.) Vilken underbart förbrödrande tillställning det skulle kunna bli! Klistermärken, ballonger, flygblad och banderoller! Antihomosexualister över ras- och religonsgränser i en integrationsbefrämjande aktion orkestrerad av nazister.

15 Comments:

Anonymous Björn said...

Och Som vanligt den kristna och den Nazistiska retoriken är förenade i sin mission.

Att inte dom kristna anti- homorörelserna tar detta på större allvar och agerar när dom ser hur deras argument används av Nazister.

Åtminstonde borde detta vara något av en väckarklocka...

måndag, juli 09, 2007 7:13:00 fm  
Anonymous marian said...

Med tanke på att Åke Green tog emot en "Homofob"-tshirt från Nationaldemkraterna (eller vad de för tillfället kallade sig), så kanske somliga kristna inte har något riktigt emot "patrioter".....

måndag, juli 09, 2007 6:28:00 em  
Anonymous Anonym said...

Jag vet inte rikigt om du tagit upp det faktum att homosexuella kvinnor - eller flator, som jag säger, inte riktigt anses vara homosexuella.

Exp. när antingen människor som lider av okunskap, eller rent av media, framställer flator som "lesbiska" bredvid texten "homosexuella"

för några år sen minns jag att jag reageade över en artikel i metro.
Det lät på ett ungeär så här:
Under årets pride-parad gick tusentals homosexuella och lesbiska.

Homosexuella kvinnor är lesbiska, dvs "något eget",inte homosexuella, som bögarna, för bögarna är ALLTID homosexuella. Eller bögar.

tisdag, juli 10, 2007 3:51:00 fm  
Anonymous Micke said...

Det mest skrämmande är att dessa dårar seriöst verkar tro att vi fortfarande lever på 1200-talet.

tisdag, juli 10, 2007 4:24:00 em  
Anonymous Rasmedveten said...

Jag ær sjælv "nazist" (tekniskt sett ær jag det inte till 100% men det ær en hyfsad etikett inom ramarna før denna diskussion) och jag tycker också denna homofobi inom våra led ær beklaglig. Jag menar, vad gør det att 1% av befolkningen har en avvikande sexualitet? Så længe alla inblandade ær vuxna och ej førsøker konvertera heterosexuella till sin læggning, så ær det helt OK med mig. Dessutom finns det historiska gay-personer som ær værda all respekt. Den viktiga frågan ær att bevara Europa vitt, inte att knacka bøgar. Ibland undrar man om alla dessa homofoba typer sjælv ær homos.

Jaja, ville bara påpeka att vi inte alla ær idioter i denna fråga :)

torsdag, juli 12, 2007 8:29:00 em  
Anonymous Rasmedveten said...

Hær ær førresten en snubbe som ni borde lænka till, i konsekvensens namn: http://aryanfuturism.blogspot.com/

Inte alla "nazister" ær brølande homofober :)

torsdag, juli 12, 2007 8:33:00 em  
Blogger Tor Billgren said...

Det gläder mig att dagens nazister börjat ta avstånd från de gamla ideologernas idéer och tankar!

fredag, juli 13, 2007 12:21:00 fm  
Anonymous Rasmedveten said...

Och jag væntar spænt på den dagen då homos tar upp facklan och blir ivriga fascister :) Om du tænker efter så ær det ju helt fel att køra den hær typen av fjolleri och populism som ni kør nu. Jag har alltid hævdat att homos bør vara en liten men respekterad elitistisk sekt. Tænk Sparta, tænk de 300 kompanionerna vid Chaeronea, tænk Ernst Røhm och SA! Før bøfvelen, fags, sætt nu igång och starta upp en fascistisk homo-kampenhet! :)

lördag, juli 14, 2007 12:02:00 fm  
Blogger Tor Billgren said...

Jag tror att de fascistiska fagsen ligger lågt med kampenheterna så länge det är skottpengar på bögar i rörelsen... Och Ernst Röhm är väl knappast ett inspirerande exempel? Han fick ju en lång kniv inkörd i sin isterbuk vill jag minnas...

Nja, jag har alltid varit skeptisk mot fascismen och andra kollektivistiska ideologier. Kom över till den liberala sidan istället. Frihet smakar alltid bäst.

måndag, juli 16, 2007 12:33:00 fm  
Anonymous Rasmedveten said...

Liberalism och demokrati är inte synonyma med frihet. Tvärt om. Vem är det som kämpar för yttrandefrihet idag? Inte är det några liberaler och demokrater iaf...

Det är verkligen beklagligt att bögar skall ses ned på inom rörelsen! Om det vore upp till mig skulle bögar vara fullt accepterade, om än ej normgivande, i samhället.

Och jag tror bestämt att bögar är tilltalade av fascistisk estetik ;)

fredag, juli 20, 2007 12:16:00 fm  
Anonymous Anonym said...

Du, rasmedveten...

"vad gør det att 1% av befolkningen har en avvikande sexualitet? Så længe alla inblandade ær vuxna och ej førsøker konvertera heterosexuella till sin læggning."

Men lägg av, ingen försöker "konvertera" någon annan till sin egen läggning. Håll nu begreppen i sär.

"Liberalism och demokrati är inte synonyma med frihet"

Jaha, så det ligger mer frihet i att knacka negrer och segregera raser? Skärp dig du, det finns inte ett enda tecken i världshistorien på att nazismen skulle föra med sig något positivt.

fredag, juli 20, 2007 10:33:00 fm  
Blogger Tor Billgren said...

Riktiga liberaler är emot alla typer av hets mot folkgrupp-paragrafer, om det är de du menar. För övrigt är det väl inte riktigt sant att ni kämpar för yttrandefrihet. Är inte censur och mediekontroll viktiga ingredienser i den nationalsocialistiska ideologin?

Fascistisk estetik är ofta mycket lyckad, det har du rätt i. Fast man behöver varken vara bög eller fascist för att gilla den... Jag skrev en text om det här härförleden.

lördag, juli 21, 2007 12:00:00 fm  
Anonymous Rasmedveten said...

Men lägg av, ingen försöker "konvertera" någon annan till sin egen läggning. Håll nu begreppen i sär.
Där går meningarna isär. Det finns uppenbarligen en böglobby som inte enbart kämpar för att bli tolererad, utan aktivt försöker konvertera icke-homosexuella till homosexualitet. Och detta är fel, av samma skäl som rasblandning och ateism är fel: det leder till vårt folks undergång på lång sikt, av den enkla anledningen att för få vita barn föds.

Jaha, så det ligger mer frihet i att knacka negrer och segregera raser? Skärp dig du, det finns inte ett enda tecken i världshistorien på att nazismen skulle föra med sig något positivt.
Nu är jag inte ortodox hitlerist, utan jag förespråkar etnopluralism. Tekniskt sett är jag som sagt inte 100% NS, även om jag gillar många av Hitlers idéer.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Etnopluralism
http://copyriot.blogspot.com/2004/06/etnopluralism-den-nya-rasismen.html

Riktiga liberaler är emot alla typer av hets mot folkgrupp-paragrafer, om det är de du menar. För övrigt är det väl inte riktigt sant att ni kämpar för yttrandefrihet. Är inte censur och mediekontroll viktiga ingredienser i den nationalsocialistiska ideologin?

Inte för mig. Jag är yttrandefrihetsfanatiker. Men jag är ganska anarko-nazistisk av mig ;)

Fascistisk estetik är ofta mycket lyckad, det har du rätt i. Fast man behöver varken vara bög eller fascist för att gilla den...

Jag anade detta :) Det är bara att inse fakta: bögsex + fascism = sant!

söndag, juli 22, 2007 5:56:00 em  
Blogger Tor Billgren said...

Finns det "uppenbarligen" en böglobby som försöker konvertera folk till homosexualitet? Det låter intressant. Vilka metoder använder de? Hur går det till? Vad är syftet? Förresten kan bögar få hur vita barn som helst. Mulatter kan också få helvita barn, med blåa ögon och allt. Kolla med Mendel... Men jag kan inte riktigt se varför det skulle vara viktigare med vita barn än andra barn.

Du kanske skulle roas av historierevisionisterna Scott Livleys och Kevin Abrams bok The Pink Swastika där de försöker bevisa att nazismen var en "homosexuell" ideologi, och att om homorörelsen inte stoppas nu, kommer vi snart att få uppleva ett nytt 30-tal. Jag har skrivit om boken(s inledning) här. Här ligger den i sin helhet.

onsdag, juli 25, 2007 3:25:00 em  
Anonymous Rasmedveten said...

Det där var intressant! Jag är HBT-vän så jag ser inga problem alls med homos i rörelsen. Dock skall ni som sagt inte sätta normen i samhället. Och om det är som du säger att ni inte alls försöker påverka samhället att bli mer homosexuellt, så är detta utmärkt.

Angående homo-adoptioner är är jag lite 50/50. Tror säkert bögar kan vara älskvärda föräldrar, men behöver man inte två stabila köns-förebilder när man växer upp? Jag är öppen för debatt kring detta...

Vita barn är viktiga för att vita har bott här i Europa sedan urminnes tider. Jag är etnopluralist och önskar ett Heimat för varje folk!

Du får ursäkta eventuella stavfel, jag är lite på lyran.

torsdag, juli 26, 2007 12:09:00 fm  

Skicka en kommentar

Links to this post:

Skapa en länk

<< Home