onsdag, april 23, 2008

Om kommentarer och personangrepp

Om någon känner sig otillbörligen påhoppad eller vill påtala andra oegentligheter på bloggen är det bäst att ta kontakt med mig direkt, istället för att invänta mitt "utslag". Ring eller SMS:a, numret finns på eniro. Jag kan inte sitta uppkopplad mot bloggen 24 timmar om dygnet. Även om jag ibland är mycket snabb med kommentarer, kan det också dröja länge – som nu under den senaste veckan då jag befunnit mig i utlandet.

Jag vill gärna behålla det nuvarande kommentarsystemet. Direktheten ger debatten dynamik och snabbhet. Men samtidigt öppnar den förstås upp för förflugna inlägg, skrivna i affekt. Jag vill hoppas att de enskilda skribenterna är kapabla att tillämpa omdöme och ansvarsfullhet i nödvändig grad.

0 Comments:

Skicka en kommentar

Links to this post:

Skapa en länk

<< Home