måndag, december 19, 2005

Intelligent design


Närsynthet.



Blindtarmen.



Visdomständerna.

3 Comments:

Anonymous Björn said...

Ha, ha, ha! Det tog ett tag för mig innan jag kopplade. Först trodde jag du gått och blivit spritt språngande galen men när jag sedan betänkte dessa 3 bilder med rubriken ser jag vilket rungande bevis de är för Darwins vetenskapliga lära kring evolutionen av människan. Underfundigt och mycket roligt!

måndag, december 19, 2005 9:15:00 em  
Blogger malte said...

Jag måste säga att sätta in kontaktlinser är det mest onaturliga och motbjudande som min kropp har någonsin varit med om. Vid sidan av att åka bergochdalbana, vill säga.

För övrigt kände jag mig redan som en evolutionär återvändsgränd som närsynt person, så det där med homosexualitet har aldrig känts som det gör läget värre än vad det redan var.

måndag, december 19, 2005 9:17:00 em  
Blogger holy g-spot said...

Hej!

Ville bara säga att jag tycker att din blogg är väldigt intressant och kul att du skapat den runt ett ämne (istället för att skriva om ens liv som många andra gör, inkl. mig själv). Råkade på den först av misstag, men såg sen länken hit på qx.

Kommer att återkomma och fortsätta läsa, det är spännande ju! Tack! =)

tisdag, december 20, 2005 1:44:00 fm  

Skicka en kommentar

Links to this post:

Skapa en länk

<< Home